×
  • ۴ / ۰۲ / ۱۴۰۳ ۰۹:۵۲

    سیستم اطفاء حریق آرگونایت محصول کمپانی Kidde-Gingekerr

    سیستم آرگونایت یک راه کاملا” طبیعی و سازگار با هحیط زیست جهت اطفاء حریق و جایگزینی مناسب برای Halon تست شده توسط مراجع ذیصلاح و تأیید شده در سراسر جهان.

    خصوصیات

    مناسب جهت فضاهای:

    طراحی سیستم
    در یک فضای بسته، تقریبا” همه آتش سوزی ها در کمتر از 60ثانیه خاموش خواهند شد، به شرط اینکه غلظت اکسیژن به کمتر از 15% برسد.

    سیستم آرگونایت بر اساس ترکیبی از 50% آرگون و 50% نیتروژن غلظت اکسیژن محیط را به 12.5% میرساند، سطح قابل قبول  جهت تنفس انسان در یک دوره زمانی کوتاه و نتیجتا” از بین بردن آتش با سرعت و به طور موثر بدون آسیب به تجهیزات موجود.

    محاسبه مقدار گاز، تعیین سایز لوله ها و نازلها توسط یک نرم افزار اختصاصی تعیین و مورد استفاده قرار میگیرد.

    تجهیزات سیستم آرگونایت
    سیستم آرگونایت از یک یا چند سیلندر که از طریق منیفولد بهم متصل میباشند تشکیل گردیده، عملکرد سیستم میتواند به صورت دستی یا اتوماتیک باشد.

    گاز از طریق شبکه لوله و نازلها وارد منطقه حفاظت شده خواهد گردید.طراحی ظرفیت، فشار سیلندرها،سایز لوله ها،نازلها و منیفولد توسط نرم افزار تعیین خواهد شد.

    سیلندرها ساخته شده از فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای بین المللی، ظرفیت قابل دسترس80 الی 140لیتر و با فشار کار 150، 200و 300 BAR میباشد.

    شیر ساخته شده از برنج با آلیاژ خاص و مقاوم در برابر خوردگی جهت اطمینان از عملکرد مطلوب سیستم با قابلیت کار به صورت برقی، دستی و اتوماتیک.

    نسل جدید آرگونایت محصول کمپانی Kidde-Gingekerr نام تجاری Argonit ® C60

    این فناوری متکی به فشار سیلندرها با کنترل میزان انتشار گاز میباشد، دیگر فناوری استفاده شده شیرهای رگولاتوری که با قابلیت تقلیل فشار که برای تعیین سرعت و جریان با فشار پایین میباشد، بنابراین فشار خروج بعد از سیلندر تا سر نازلها 60BAR میباشد که متعاقبا” کاهش قطر و رده لوله ها را در بر خواهد داشت.